در ارتباط با بارندگی های اخیر توسط برج مراقبت شهری انجام شد؛

پاسخگویی سامانه 137 به بیش از 650 تماس تلفنی

مجموع تماس‌های دریافتی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در روز بارش رحمت اللهی بیش از  650 تماس بوده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - با توجه به اینکه سامانه 137 به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه 1403 بالغ بر 650 تماس از سوی شهروندان درخصوص آبگرفتگی معابر و جوی های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آبگرفتگی معابر گزارش شده است.

لذا پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.