نشست بهبود فرایند پاسخگویی سامانه آنلاین شهروندی شهربین برگزار شد

نشست بهبود فرایند پاسخگویی سامانه آنلاین شهروندی شهربین با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد - نشست بهبود فرایند پاسخگویی سامانه آنلاین شهروندی شهربین با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین معاونین خدمات شهری مناطق شهرداری یزد برگزار شد.

در این نشست که کارشناسان بخش خصوص شهربین نیز حضور داشتند، نحوه فرایندهای پاسخگویی واحدهای اجرایی شهرداری در خصوص بررسی و رفع مشکلات ارائه شده شهروندان در سامانه آنلاین شهربین بررسی شد.

در این سامانه افراد با ایجاد حساب کاربری مختص خود، به فعالیت‌های تعریف‌شده در سامانه پرداخته که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری مثل فنی و عمرانی، حمل‌و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند، زیباسازی، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و سایر حوزه ها می‌توان بهره برد.