معاون خدمات شهری شهرداری یزد: رسانه‌ها مشکلات شهر را به مسئولان شهرداری انتقال دهند

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید انتقادپذیر باشند، گفت: رسانه‌ها مشکلات شهر را به مسئولان شهرداری انتقال دهند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - حمیدرضا رحیمدل در آیین شروع به فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در ساختمان جدید، اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباط بین شهرداری و شهروندان است و فعالیت این حوزه اهمیت بسیار بالایی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد تصریح کرد: هرچه که همه همکاران ما زحمت می کشند باید با دستان توانمند کارکنان روابط عمومی به اطلاع شهروندان برسد و بی توجهی به این حوزه،‌ زمینه ای به وجود می آورد که مردم از خدمات شهرداری بی اطلاع بمانند.

وی با تاکید بر اینکه درب مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد باید به روی تمام شهروندان و اصحاب رسانه باز باشد، خاطرنشان کرد: ما هر انتقادی که از اصحاب رسانه باشد را با جان و دل می پذیریم.

رحیمدل با بیان اینکه اصحاب رسانه ناظر و چشم بینا در سطح شهر هستند، گفت: ‌انتقاد اصحاب رسانه از مسئولان بالی برای ارتقای فعالیت‌ها و خدمات است و باید از آن استقبال کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد ادامه داد: شهرداری به عنوان دستگاه خدمات‌رسان می‌تواند با دریافت انتقادهایی که از عموم مردم و به ویژه اصحاب رسانه دریافت می‌کند، ‌زمینه بهبود فعالیت‌های خود را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم که مشکلات و مسائل را به مسئولان اعلام کنند و با گزارش‌های خود زمینه‌ای را فراهم کنند که این مشکلات هرچه سریع‌تر و با کیفیت خوب برطرف شود.