معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری: طی دو ماه اخیر به بیش از 80 مورد درخواست مردمی در سامانه شهربین پاسخ داده ایم - شهرداري يزد
به گزارش روابط عمومی معاونت امورزیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد، با عنایت به راه اندازی سامانه آنلاین شهربین و رفاه حال شهروندان، در دو ماهه گذشته این معاونت به بیش از 80 مورد از درخواست های مردمی پاسخ داده است.
محمود دهقان، معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ضمن تشکر از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در خصوص راه اندازی این سامانه گفت: این سامانه با هدف کاهش سفرهای درون شهری و از مراجعه حضوری شهروندان در مورد مشکلات و مسائلی که می بایست شهرداری پاسخگو باشد جلوگیری کرده و مردم مسائل مربوط به شهر را به راحتی و از طریق این سامانه مطرح می کنند و پس از بررسی ناظر مربوطه جواب داده می شود.
محمود دهقان در ادامه از شهروندانی که به مسائل شهر خود اهمیت داده و آنها را از طریق این سامانه به شهرداری ارجاع داده و پیگیری می نمایند قدردانی نمود.
شایان ذکر است سامانه شهربین در چند ماهه اخیر در خصوص دریافت مسائل و مشکلات شهری از سوی شهروندان، توسط شهرداری تهیه شده است و مردم می توانند با نصب اپلیکیشن این سامانه در تلفن همراه خود به راحتی از روند درخواست خود آگاه شوند.