لـزوم تـکریم اربـاب رجـوع محـوریت اصـلی شهـرداری منطقه دو - شهرداري يزد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، به منظور رسیدگی و بررسی پیشرفت امور هریک از واحد ها و بحث و تبادل نظر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود، بر اهمیت اجرای صحیح و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در تمامی واحدهای شهرداری تاکید شد.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد در بازدیدی که از واحدهای مختلف شهرداری منطقه دو داشت ضمن تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط تمام کارکنان شهرداری، اظهار کرد: مجموعه شهرداری منطقه باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرد.
سید ابوالفضل کشفی، تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم برشمرد.
کشفی خاطر نشان ساخت: مدیران شهرداری تا زمانی که در هر پست حضور دارند باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند.
وی در ادامه نظم و انضباط اداری را بالاترین رکن هر اداره دانست و با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط اداری باید در سر لوحه و رأس فعالیت های کاری کارکنان قرار گیرد، اظهار داشت: نظم کاری و حضور به موقع و مستمر در محل کار در ساعت کاری از دیگر ویژگی های مهم یک کارمند نمونه می باشد و همه کارکنان باید در ساعت کاری در دسترس ارباب رجوع باشند.