سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد ایجاد حس رقابت بین پیمانکاران را سبب بهبود خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی شهروندان دانست - شهرداري يزد
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد در نشستی پیش از تشکیل جلسه کمیته فنی جهت انتخاب پیمانکاران خدمات شهری، بر اهمیت انتخاب پیمانکارانی باتجربه و لایق جهت انجام امورخدمات شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد - جعفر امین مقدم اظهار کرد: اقداماتی که تاکنون در این حوزه صورت گرفته کافی نبوده و می بایست برافزایش زیبایی فضا ی شهری و تمیزی شهر اعم از رفت و روب معابر، جمع آوری پسماند، شستشوی المان ها و غیره برای شهر جهانی یزد توجه بیشتری شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد تصریح کرد: از آنجایی که ایجاد حس رقابت در بین پیمانکاران سبب بهبود خدمات رسانی به شهر و در نتیجه افزایش رضایت مندی شهروندان می شود و با توجه به وضعیت مطلوب جغرافیایی و شهرسازی شهر یزد جهت اجرای امور خدمات شهری و همچنین تعداد پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه لذا باید توان مدیریتی، کیفیت و تجهیزات مناسب ملاک عمل انتخاب پیمانکار اصلح باشد.
در این نشست محمد رضا میرجلیلی مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری به ارائه مستندات لازم جهت برگزاری کمیته فنی پرداخت.
وی در ادامه گزارشی در خصوص سوابق کاری پیمانکاران ارائه داد و گفت : در سال گذشته در خصوص برخی پیمانکاران با مشکلاتی مواجه بودیم که با توجه به تغییرات ایجاد شده در دفترچه پیمان و تلاش برای تجهیز بیش از پیش پیمانکاران و نظارت مطلوب تر شاهد ارائه خدمات بهتری از طرف آنان خواهیم بود.