سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد عنوان کرد: آرشیو اسناد و مدارک سازمانی شهرداری الکترونیکی می شود

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از آرشیو اسناد و مدارک سازمانی شهرداری یزد به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد – مجید بیکی در جلسه بررسی پیاده سازی سیستم الکترونیکی آرشیو اسناد و مدارک سازمانی که با حضور کارشناسان نرم افزار و همچنین مجری اجرا کننده طرح برگزار شد، در خصوص قابلیت های نرم افزار آرشیو اسناد و مدارک سازمانی و نحوه ارائه خدمات توسط نرم افزار به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد با بیان اینکه سیستم الکترونیک مدیریت اسناد، نرم افزاری است که به کاربران امکان ذخیره سازی و پیگیری انواع اسناد و مدارک را به صورت الکترونیکی و هوشمند می دهد، افزود: کنترل و بهبود اشتراک گذاری اسناد و قابلیت یکپارچه شدن با اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای سازمانی و دریافت اسناد از انواع ورودی‌ها، دسترسی به تاریخچه اسناد و مشاهده نسخه‌های دلخواه، قابلیتOCR، تشخیص و گروه بندی بر اساس الگو(Pattern)، ارائه وب سرویس های استاندارد و ارائه SDK از مهمترین مزایای این نرم افزار است.

وجود استاندارد برای نگهداری، حفاظت و بازیابی اسناد، تهیه فهرست و جداول کاربردی و الکترونیکی و تسهیل در فرآیند ارائه خدمات یکپارچه جهت مدیریت اسناد سازمانی از مباحث مهم این جلسه بود.