ساماندهی ورودی جنوبی یزد در تعامل توانمند شهرداری حمیدیا و یزد - شهرداري يزد
ساماندهی ورودی جنوبی یزد در تعامل توانمند شهرداری حمیدیا و یزد
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد دومین جلسه مشترک ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور مسئولان شهرداری یزد، حمیدیا و بخشدار یزد در محل دفتر مدیر منطقه با موضوع «خدمت به مسافران نوروزی فرصتی برای تجلی فرهنگ مهمان نوازی مردم یزد» برگزار شد.
کشفی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به مسافران نوروزی، گفت: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم یزد است .
وی با بیان اینکه تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مسافران ، گردشگران و شهروندان و همچنین امنیت و بهبود امکانات رفاهی از اولویت هایی است که باید در این جلسات مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: عملکرد مدیریت شهری باید بگونه ای باشد که مسافران نوروزی این موضوع را کاملا لمس و احساس کنند.
در ادامه حسین صالحیان معاون خدمات شهری همدلی و یکپارپگی در این ستاد می تواند عملکرد شما را در ارائه خدمات ارزنده بالا ببرد، ابراز داشت: طرح ایده های نو می تواند آسایش و رفاه مسافران نوروزی را از سفر به این شهر دو چندان کند.
خاطر نشان می شود با اشاره به اینکه عملکرد واحدها و سازمانهای تابعه مدیریت شهری در هر هفته باید عملکردی رو به پیشرفت باشد، اظهار داشت: عملکرد ها به گونه ای باشد که نوروزی خاطره انگیز در ذهن شهروندان، مسافران و گردشگران تداعی کند
شهردار حمیدیا نیز با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در خصوص استقبال شایسته از مسافران نوروزی گفت: کمیته های استقبال، اسکان، زیبا سازی، امنیتی، بهداشت و درمان، پشتیبانی، حمل ونقل و سوخت بایستی همچون سال های گذشته آمادگی لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی را داشته باشند و امکانات و خدمات ویژه را در اختیار آنان قرار دهند.