راه اندازی سامانه درخواست الکترونیکی مدیریت پسماند در راستای ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان یزدی - شهرداري يزد
سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از راه اندازی سامانه درخواست الکترونیکی خدمات مدیریت پسماند با هدف افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به امور و جلب رضایت شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد – محمد رضا برزگر با بیان اینکه این سامانه نیاز به حضور فیزیکی مردم برای دریافت خدمات را به کمترین حد ممکن میرساند، اذعان کرد: بر همین اساس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در راستای حفظ محیط زیست و سهولت و دسترسی آسان شهروندان و همچنین بهبود کارایی و بهرهوری سازمان نسبت به وضعیت جاری اقدام به بارگزاری فرم های درخواست خدمات مدیریت پسماند اعم از درخواست مخزن جمع آوری کاغذ «کارتن پلاست»، درخواست مخزن جمع آوری فیلتر سیگار «فیلتردون» برای نصب در معابر پر تردد و درخواست واگذاری حیوانات بی سر پناه «سگ های نگهبان» بر روی سایت سازمان به نشانی pasmand.yazd.ir نموده است.
وی افزود: در همین راستا شهروندان یزدی زین پس می توانند بدون مراجعه حضوری به این سازمان از طریق سایت مذکور درخواست خود را درج و پیگیری نمایند.