بیش از 1700 تماس با سامانه 137 شهرداری یزد در نوروز ثبت شد - شهرداري يزد
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد:
بیش از 1700 تماس با سامانه 137 شهرداری یزد در نوروز ثبت شد
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد گفت: مجموع تماسهای دریافتی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز بیش از 1700 تماس بوده است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - حامد سلطانی با اشاره به اینکه سامانه 137 به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار مردم قرار گرفته، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال بالغ بر یک هزار و 700 تماس از سوی شهروندان و مسافران نوروزی در این سامانه ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، 264 تماس شامل حوزه خدمات شهری، تعداد 167 تماس درخصوص حوزه عمرانی، 146 تماس در رابطه با ساخت و ساز غیر مجاز، تعداد 110 مورد درخصوص فضای سبز شهری و سایر تماسها راهنمايیهای شهروند و مسافر و دیگر درخواستهای خدمات شهری بوده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد این فعالیتها را در سه بخش شامل پاسخگویی و راهنمایی مسافران، گردشگران، ثبت گزارش ناظرین در بستر سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و افکار سنجی برشمرد.
سلطانی با اشاره به پاسخگویی و راهنمایی مسافران، گردشگران اظهار کرد: در این راستا با هر تماس مسافران با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ لینک و موقعیت مکانی محل اسکان اماکن تاریخی و گردشگری به همراه نقشه هوشمند یزد بر روی گوشی همراه مسافران از طریق پیامک ارسال شده است.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد گفت: پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷ گزارشها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزههای مربوطه ارسال شد و حوزههای اجرایی بر اساس برنامه زمانبندیشده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.