برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع

به گزارش واحد آموزش معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد، در روز یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه،  اولین جلسه از گروه دوم دوره طرح تکریم ارباب رجوع  با حضور تعدادی از پرسنل و مدیران در محل علمی کاربردی شهرداری برگزار شد.

در این دوره که با استقبال بیش از 100 نفر از پرسنل روبرو شد، مسائلی نظیر اهمیت ارباب رجوع، جایگاه ارباب رجوع در شهرداری، انواع ارباب رجوع، تعریف مشتری مداری، انواع برخورد با مشتریان، تعریف مشتری مداری در سازمان، تغییر نیاز مشتری و مخاطب و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.