برگزاری جلسات کارگروه هوشمند سازی صدور پروانه ساختمان - شهرداري يزد

پس از دستور شهردار مبنی بر تشکیل کارگروه هوشمند سازی صدور پروانه و ابلاغ معاون شهرسازی به عنوان رئیس این کارگروه، معاونت شهرسازی اقدام به تشکیل جلساتی در این زمینه نموده است.
فرهمند گفت: این جلسات در راستای تسهیل و تسریع در امور مراجعین تشکیل و تاکنون نتایج زیر حاصل شده است.
- ارسال فایل نقشه شهرداری به نظام مهندسی و حذف جابجایی نقشه ها کاغذی
- ارسال سیستمی پرونده به آتش نشانی و سازمان سیما و منظر و فضای سبز و عدم نیاز به مراجعه حضوری مالک
- اعلام وضعیت پرونده و اقدامات انجام شده از طریق پیامک
- طراحی وب سرویس مشترک بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری به منظور کاهش تعداد دفعات مراجعه مالک
- قرارگرفتن کارتابلی در اختیار سازمان بیمه تامین اجتماعی و تعهد بیمه مبنی بر محاسبه بیمه و اعلام وصول آن بعد از 24 ساعت از طریق بارگذاری در سامانه بدون نیاز به حضور متقاضی
A