رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد خبر داد:

برقراری ۸۰ هزار تماس با آتش‌نشانی یزد / ۶۰ هزار مزاحمت ثبت شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از برقراری ۸۰ هزار و ۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵ در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - سعید پاک سرشت اظهار کرد: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و ۷ هزار و ۳۷ تماس هم تماس های اشتباه شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۹ تماس هم تماس های تکراری با سامانه بوده و ۵ هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاوره‌های ایمنی انجامیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماس های دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان می دهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.​​​​​​​