بررسی نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های سامانه تلفنی 137 - شهرداري يزد
در نشست کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشهای شورای اسلامی شهر یزد در خصوص ضرورت بهبود عملکرد سامانههای ارتباطی شهرداری با مردم، نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای سامانه تلفنی (۱۳۷) بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – عصر روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه در نشست فوقالعاده کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشها شورای اسلامی شهر یزد که با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، اعضای کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها، معاونین شهرداری و مدیران شهرداری یزد برگزار شد، در زمینه سامانه های ارتباطی شهرداری یزد از جمله سامانه تلفنی ۱۳۷، سامانه نرمافزاری شهربین، سامانه پیامکی معاونت خدمات شهری، سامانه تلفنی الو پناه، و تلفنهای مرکز پیام شهرداری بحث و تبادل نظر شد.
«دسترسی آسان و سریع مردم به کانال ارتباطی با شهرداری» امکان پیگیری آسان از نتیجه درخواست ها و گزارشهای قبلی شهروندان»، «انجام شدن واقعی کارهایی که اعلام میشود رسیدگی شدهاند»، «انجام روال خشنودسنجی (Happy Call) و نظارت عالیه مناسب بر عملکرد بخشهای مختلف شهرداری نسبت به درخواستهای شهروندان»، «پاسخ مستدل و مؤدبانه به درخواستهایی از شهروندان که به دلایل منطقی فعلاً یا حتی کلاً رسیدگی به آنها ممکن نیست»، «امکان انواع گزارشگیریها توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین و مدیران میانی شهرداری از عملکرد بخشها و نیروها در پاسخگویی مناسب به مردم» و «تأثیرگذاری سریع و مؤثر کیفیت و کمیت عملکرد کارکنان بخشهای مرتبط شهرداری در نظام جامع پاسخگویی به شهروندان در ارزیابی ماهانه و سالانه آنان» از اهم محورهای بحث و گفت و گو در این نشست بود.