ارتقا خدمت رسانی به شهروندان منطقه بافت تاریخی - شهرداري يزد

در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان، در نهضت پاسخگویی شهرداری منطقه بافت تاریخی، تغییراتی به وجود آمد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه بافت تاریخی یزد، یکی از اهداف مهم این سازمان، خدمت رسانی به شهرمندان و ساکنان بافت تاریخی است که افزایش کیفیت خدمات میتواند به افزایش رضایتمندی مراجعان منجر شود.
مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد، در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم منطقه بافت تاریخی، طی حکمی برای تحقق هر چه بهتر نهضت پاسخگویی به شهروندان، کلیه مسئولین واحد های مختلف منطقه بافت تاریخی را ملزم کرد تا در روز های یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 14 الی 17، در محل کار خود حاضر و آماده پاسخگویی به مردم باشند.
A