شهردار یزد در سامانه سامد، پاسخگوی تلفنی شهروندان شد

شهردار یزد با حضور در مرکز سامد، به صورت تلفنی به سوالات و دغدغه های شهروندان پاسخ داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم، صبح امروز دوشنبه 24 دی ماه ابوالقاسم محی الدینی به دعوت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در مرکز سامد حضور پیدا نمود و به صورت تلفنی به سوالات و دغدغه های مردمی پاسخ داد.

در ابتدای سال جاری از سوی استاندار یزد برنامه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در استانداری به منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان ها ابلاغ شد.

در این جلسه مصطفی اعتمادیان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد، علیرضا امرالهی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و حسین ساجدی فر مدیر دفتر ارتباطات مردمی شهرداری یزد نیز حضور داشتند.​​​​​​​