آغاز طرح كاهش مراجعات ارباب رجوع در منطقه سه شهرداري يزد

آغاز طرح كاهش مراجعات ارباب رجوع در منطقه سه شهرداري يزد
طرح كاهش مراجعات ارباب رجوع از صبح امروز در منطقه سه شهرداري يزد آغاز به كار كرد. به گفته‌ي مهدي فعالي مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري يزد، در اين طرح هر ارباب رجوع در منطقه سه فقط در دو مرحله تحويل مدارك و پرداخت به شهرداري مراجعه كرده و ديگر مراحل كار توسط پرسنل شهرداري انجام مي‌شود.
وي گفت همشهريان بايد هنگام مراجعه به منطقه فقط اصل مدارك شناسايي مالك و ملك را به‌همراه داشته باشند و حتي احتياجي به رونوشت مدارك نيز نمي‌باشد.
فعالي در ادامه با اشاره به اين مطلب كه پرسنل شهرداري پس از تحويل گرفتن مدارك روند كار را شخصا پيگيري مي‌كنند افزود پس از اتمام كار، با تلفن شهروند تماس گرفته مي‌شود تا براي مرحله پرداخت به شهرداري مراجعه كند و در اين مرحله كار ارباب رجوع نيز در شهرداري به اتمام مي‌رسد.
مديرعامل سازمان فاوا شماره تلفن 8204600 را شماره ثابت براي پيگيري درخواست‌هاي همشهريان در منطقه سه عنوان كرد و ادامه داد با اجراي پروژه كاهش مراجعات ارباب رجوع ديگر نيازي به مراجعه حضوري به منطقه براي پيگيري درخواست نيست.
فعالي در پايان كاهش مراجعات ارباب رجوع را گامي در جهت تكريم ارباب رجوع در شهرداري يزد بر شمرد و ابراز اميدواري كرد اين طرح تا پايان سال جاري در ساير مناطق شهرداري يزد نيز اجرائي گردد.
شايان ذكر است سيستم جامع ‌شهرسازي كه پيش‌نياز اصلي اجراي اين طرح در شهرداري يزد بود سال گذشته به صورت كامل در مناطق شهرداري يزد پياده‌سازي گرديد كه بوسيله آن زيرساخت لازم با قابليت تعيين سطح دسترسي براي اجراي اين طرح همچنين پروژه حذف منطقه‌بندي فراهم شد.
آدرس کوتاه :
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.